Ingin sentiasa update dengan KL wear..just drop ur email here guys..thanks:

Delivered by FeedBurner

Saturday, January 9, 2010

Britney Tidak Pernah Gembira Dengan Badannya



BRITNEY Spears berkata, dia terkejut setiap kali ada pihak melabelkan dirinya seksi kerana bagi penyanyi ini sendiri, dia tidak pernah selesa dengan tubuh badannya.

Penyanyi berusia 28 tahun ini telah lama bertungkus-lumus menurunkan berat badannya.

"Saya mementingkan kesempurnaan dan ini bermaksud, saya tidak pernah berpuas hati. Saya sentiasa ingin lebih. Itu yang akan membuatkan diri anda gila," kata Spears dalam sebuah laman web.

Ditanya perasaannya apabila digelar sebagai wanita seksi, kata Spears:

"Saya tidak rasa saya seksi. Saya tidak tahu mengapa. Bagi saya, orang yang seksi ialah mereka yang mempunyai keyakinan tinggi dan selesa dengan tubuh badannya.

"Saya terharu, tetapi pada masa yang saya, saya rasa seseorang itu nampak lebih seksi jika tidak terlalu mencuba."


Britney: Opppsss..kantoila pulak ..ngeee

No comments:

Post a Comment

Powered By