Ingin sentiasa update dengan KL wear..just drop ur email here guys..thanks:

Delivered by FeedBurner

Thursday, January 21, 2010

Angelina Jolie Didakwa Curang Dengan Guru Seksi


AKTRES Angelina Jolie didakwa pernah curang dengan seorang guru bahasa yang seksi. Guru bahasa itu merupakan orang yang mengajar Jolie dalam dialek Rusia untuk filem terbarunya, Salt.

Bekas pembantu rumah Jolie dan Pitt telah menyebarkan cerita ‘panas’ kecurangan antara Jolie dan guru seksi itu.

Anna Kowalski bekerja di rumah Jolie-Pitt ketika Jolie sedang menjalani penggambaran filem terbarunya, Salt.

Ketika itu, pasangan dengan enam orang anak itu tinggal sementara di hotel Waldorf-Astoria, New York, Amerika Syarikat.

Dalam In Touch Weekly, Kowalski yang mengaku telah bekerja selama empat tahun dengan Jolie-Pitt berkata keduanya menginap di hotel tersebut. Namun kemudian dia dipecat kerana kurang cekap bekerja.

Dalam pengakuan itu juga, Kowalski juga bercerita mengenai apa yang dilihatnya di bilik hotel tempat Jolie-Pitt tinggal pada pertengahan Julai 2009. Menurutnya, ketika itu, Jolie dan guru bahasa itu beraksi ghairah pada malam itu. ”Saya melihat bilik mandi yang becak dan botol vodka kosong yang dibuang merata-rata. Baju kotor juga berselerakan,” ceritanya menggambarkan situasi ‘malam panas’ Jolie dan guru bahasa itu.

Bukan itu sahaja, Kowalski juga terjumpa dengan banyak alat bantu seks di tempat tidur.

Jolie dan Pitt ataupun jurucakap mereka belum memberikan apa-apa pengesahan mengenai pengakuan Kowalski itu. Mungkin juga pasangan yang berlakon dalam filem Mr & Mrs Smith itu malas memberikan apa-apa komen lagi kerana sudah sering digosipkan.

No comments:

Post a Comment

Powered By