Ingin sentiasa update dengan KL wear..just drop ur email here guys..thanks:

Delivered by FeedBurner

Sunday, January 10, 2010

Bagaimana untuk Memohon Celak untuk Mencantikkan mata anda

Banyak yang berpengalaman artis-artis mekap, yang tahu bagaimana bagi memohon celak, gemar mengunakan alit mata daripada pensel celak untuk tidak ketara garis mata itu, mencipta satu semula jadi melihat kesan.

Pensil di gunakan untuk mata lapisan harus lembut dan comot , jadi mereka tidak seret kulit sekitar mata semasa permohonan.

MORE ROUND

Gunakan celak untuk menggariskan kontur mata anda di pangkal bulu mata itu dan menyambung ke arah sudut luar, menebal dan "sayap" talian meningkat.

MORE OVAL

Kebanyakan pakar tentang bagaimana bagi memohon celak mencadangkan untuk memulakan satu garisan yang halus di pangkal kelopak mata anda, menebal ia di tengah, dan menarik ia terhadap sudut luar mata anda.

CLOSE TOGETHER

Gunakan Celak bagi menarik satu tappered permulaan garis tebal pada sudut dalam mata anda dan penyempitan melalui untuk sudut luar mata.

FARTHER APART

Memohon celak dan memulakan garis tidak ada daripada sudut dalam penebalan mata anda terhadap pinggir luar dan melanjutkan ia sedikit meningkat.

LARGER

Mengesan satu garisan yang halus celak sekitar kontur mata anda dan juga melukis satu garisan yang halus di pangkal hulu dan pukulan-pukulan lebih rendah untuk lebih takrif.

ok? amacam? harap tips2 di atas dapat mencantikkan mata anda yang sedia ada cantik..KL wear out!

No comments:

Post a Comment

Powered By