Ingin sentiasa update dengan KL wear..just drop ur email here guys..thanks:

Delivered by FeedBurner

Friday, February 19, 2010

Pamela Dikritik Kerana Bergaya Seperti Penari Bogel


AKTRES seksi Pamela Anderson ketika berjalan di permaidani merah New York Fashion Week telah mendapat kritikan apabila dengan beraninya mengayakan pakaian lutsinar bagaikan penari bogel.

Pamela tampil di persembahan fashion rekaan pereka Richie Rich yang terbaru bertemakan 'A-Muse Autumn/Winter 2010 Collection,'.

Mengenakan dress berkilau berwarna kelabu, Pamela telah menjadi pusat perhatian. Dia memakai pakaian yang mempertontonkan payudaranya, karena ternyata pakaian yang dipakainya lutsinar.

Sejumlah blog secara langsung mencaci aktres 42 tahun itu. Blog CelebBUzz misalnya, menulis, penampilan Pamela memalukan Fashion Week.

"Seandainya kami boleh melupakan apa yang sudah kami lihat," tulis CelebBuzz.

Laman web hiburan lainnya, WhyFame, menulis, ibu dua anak itu, seharusnya berasa malu. "Dia seperti penari bogel yang sudah tidak malu," kritik blogger tersebut.

Menurutnya lagi, Pamela merupakan simbol seks, Dia seperti sedang berusaha kelihatan lebih muda, padahal mula berkedut. "Perut yang buncit, kulit yang sudah berkedut dan pakaian tersebut telah melihatkannya seperti itu," tulis WhyFame.

Namun, tidak semua orang mencaci bintang Baywacth itu. Laman berita Inggeris, The Sun, malah memuji Pamela.

"Perempuan 42 tahun itu kelihatan sangat menarik dan memukau penggemarnya," kata The Sun

No comments:

Post a Comment

Powered By