Ingin sentiasa update dengan KL wear..just drop ur email here guys..thanks:

Delivered by FeedBurner

Thursday, March 18, 2010

TOP 5: Fesyen Terhangit!!

Memang unik merangkap aneh. Tapi itulah yang dikatakan fesyen. Kali nie aku paparkan pilihan hangat warga matahari terbit. Biarpun pelik pada pandangan mata aku( kenyataan yang menjelaskan bahawa aku bukan orang jepun tetapi orang melayu yang boleh menilai trend mana yg sesuai diikut). Jom kiter tengok fesyen yg mendapat tempat dihati mereka.


1. Fesyen ala2 pembantu rumah (kira yg paling comel pernah dicipta)
bayangkan kalau bibik makcik aku yang kat KL tu pakai sebijik camnie...hehehe....

2. Ini pula trend kasut ladam kuda...berdesing kalau baling kena kat kepala.

3. Ingat nak test solekan nie kat adik akula....wahhahah...


4. Amaran: yang ni tak sesuai untuk tontonan umum
apatahlagi menyarungnya....oh tak sanggup aku.


5. Ni fesyen mesra alam, fesyen the beetles. Walaupun aku suka serangga tapi tak mungkin aku terjemahkan kesukaan aku tu dengan cara berfesyen camnie....mmg mimpi ngeri...

Rumusannya, org Jepun mmg kreatif ! heheheh

No comments:

Post a Comment

Powered By