Ingin sentiasa update dengan KL wear..just drop ur email here guys..thanks:

Delivered by FeedBurner

Tuesday, March 2, 2010

Mariah Carey seorang yang low profile


BINTANG ternama Mariah Carey mengaku yang dia tidak pernah gembira dengan wajahnya sejak berusia 19 tahun lagi.

Penyanyi berusia 40 tahun itu membuat pendedahan yang dia mempunyai kesedaran ini selama 21 tahun.

"Saya masih ingat ketika saya baru mula menyanyi, ada orang beritahu saya,'Ini adalah bahagian wajah awak yang elok dan ini bahagian yang tidak elok.

"Jangan sesekali biarkan sesiapa mengambil gambar awak dari bahagian itu. Awak nampak hodoh dari sudut itu. Semua teguran itu membuat saya mempunyai kompleks," kata Mariah.

Carey, yang berdarah kacukan Amerika-Afrika, dia selalu berasa rendah diri hanya kerana dia berdarah campuran.

"Saya rasa janggal ketika saya membesar sebab itu saya selalu berpindah randah," katanya.

"Saya cuba untuk meyakinkan diri saya dan membina keyakinan diri," kata Carey.

No comments:

Post a Comment

Powered By