Ingin sentiasa update dengan KL wear..just drop ur email here guys..thanks:

Delivered by FeedBurner

Tuesday, March 2, 2010

Liv Tyler: Aku stress!!


BINTANG "Lord of the Rings" Liv Tyler mengaku dia tertekan untuk kelihatan jelita untuk setiap filemnya.

Liv berkata dia cukup berhati-hati mengenai pemakanannya jika dia berlakon dalam filem baru, menurut laporan blockbuster.co.uk.

"Memang saya tertekan kerana saya perlu berhati-hati tentang apa yang saya makan.

"Saya cuba diet seimbang tapi saya tidak terlalu memaksa diri. Tapi bila saya berlibur atau tidak bekerja, saya akan pastikans aya masak dan makan bersama anak saya.

"Kemudian, bila saya tahu ada filem baru, saya akan buat persediaan tiga hari sebelum itu dengan membuat jus, sup dan makan banyak sayur-sayuran," kata Liv.

No comments:

Post a Comment

Powered By