Ingin sentiasa update dengan KL wear..just drop ur email here guys..thanks:

Delivered by FeedBurner

Sunday, August 8, 2010

Panas~ Enrique Iglesias bogel


GARA-GARA berjanji akan bermain ski air dalam keadaan bogel jika Sepanyol memenangi Piala Dunia 2010, penyanyi Enrique Iglesias terpaksa menunaikan janji tersebut.

Penyanyi berdarah Latin itu dikhabarkan memenuhi janjinya dengan bermain ski di sepanjang pantai Miami tanpa berpakaian.

Seperti dipetik dari Showbizspy, penyanyi itu melakukan aksi bogelnya pada Julai lalu tanpa pengetahuan media dan peminatnya. Ini kerana menurut sumber tersebut, Enrique pernah mendapat ancaman dari pihak berkuasa Miami jika dia benar-benar beraksi bogel.

Bagaimanapun, pihak pengurusan Enrique tidak mahu mengulas lanjut perkara itu dengan alasan tidak menguruskan hal peribadi artis tersebut. Tetapi mereka juga tidak menafikan bahawa penyanyi Latin itu bercuti di Miami pada Julai lalu.


P/s: hah kalau dah berjanji tue kena la tunai kan? tol dak? haha tu la janji pelik2...bile dh btol2 jadi..sendiri plak ter agak2 nak buat..tp nasib bek si mamat enrique nie tunai kan gak janji dye...kalo x... sedih la rakan2 gay kita di seluruh dunia hahah LOL..btw enrique mb lagi ok kot..kalau Argentina menang? Sape nak tgk Maradonna bogel? haha ciao

No comments:

Post a Comment

Powered By