Ingin sentiasa update dengan KL wear..just drop ur email here guys..thanks:

Delivered by FeedBurner

Sunday, August 8, 2010

Gambar Amy Winehouse Bersama 'Boob'by Baru nya



PENYANYI Amy Winehouse memang tidak pernah berhenti dari dilaporkan dengan berita-berita sensasi.

Terbaru, dia dikatakan melakukan aksi yang dianggap sangat menjijikkan iaitu mempamerkan bahagian dada kepada rakan-rakannya.

Dia yang baru sahaja melakukan pembedahan ke atas payudara untuk kelihatan lebih berisi dan seksi. Selain itu juga, dia yang berpuas hati dengan hasil pembedahan tersebut, menunjukkan kesan-kesan pembedahan kepada rakan-rakan terdekatnya.

Perkara itu dilakukan ketika dia menghadiri acara di sebuah kelab malam di London pada Rabu lalu.

Ketika itu juga, Amy yang hadir ditemani kekasihnya, Reg Traviss telah menggunakan pakaian berwarna hitam dengan memperlihatkan belahan dada.

Dia kelihatan sangat yakin dengan penampilan barunya itu. Bagaimanapun, ramai daripada rakan-rakannya menganggap perkara itu bukan sesuatu yang boleh dibanggakan, malah sangat menjijikkan.

Amy yang sememangnya dikenali sebagai artis bermasalah ini baru saja heboh tentang pertengkaran antara dia dan penyanyi, Mischa Barton. Kedua-duanya dikatakan bertengkar di sebuah kelab malam ketika sedang mabuk.


P/s: Kesian plak ngan si Amy nie kan..padahal ape yg die try nak buat juz nak cantik kan diri di dpan mata org len..but rakan2 die mcm x bagi support jek..hampeh punye geng...huhu...tp ntuk KL wear si amy wine house nie dari dulu gak menjijikkan wahaha rambut bak sarang tebuan xD


nah korang nak sangat kan? :






AW: Sexy tak baby baru i ? xD

No comments:

Post a Comment

Powered By