Ingin sentiasa update dengan KL wear..just drop ur email here guys..thanks:

Delivered by FeedBurner

Sunday, August 15, 2010

JB tergila-gilakan Kim Kardashian

JB dalam hati: ya ampun..rendah nyer die..tgi lagi aku
JB:folo me my princess u swim i swim
KIM: whos ur mama JB? ahax

ENYANYI lagu Baby, Justin Bieber dikhabarkan semakin rapat dengan model popular Kim Kardashian selepas terlibat dalam satu sesi bergambar untuk majalah Elle.

Remaja berusia 16 tahun ini juga tidak mampu menyembunyikan rasa kagumnya terhadap model jelita itu.

"Saya sering berhubung dengan Kim melalui Blackberry Messenger (BBM) dan nombor telefon bimbitnya saya simpan, kami sering berbual dan berkomunikasi pada setiap saat," ujarnya.

Bieber yang tidak henti-henti memuji Kim juga mengakui bahawa Kim merupakan wanita idamannya.

"Dia benar-benar cantik. Maksud saya tiada lelaki yang menolak jika ingin digandingkan dengannya. Tentu sahaja saya tidak," ujarnya sambil tersenyum gembira.

Menurutnya selain dari cantik dan memiliki tubuh yang seksi, Kim merupakan seorang wanita yang snagat baik hai, pandai berjenaka serta mempunyai senyuman yang menawan.

"Saya tida rasa yang dia terlalu tua untuk saya. Umurnya belum lagi mencecah 40 tahun," katanya seperti dipetik Showbizspy.com.

No comments:

Post a Comment

Powered By