Ingin sentiasa update dengan KL wear..just drop ur email here guys..thanks:

Delivered by FeedBurner

Tuesday, August 10, 2010

Demi Watak Evelyn Salt- A.Jolie


AKTRES terkenal Hollywood Angelina Jolie, 35, (gambar) sangat bekerja keras supaya kelihatan kurus ketika melakonkan watak agen perisik dalam filem Salt.

Pasangan hidup aktor Hollywood Brad Pitt itu dikhabarkan berdiet yang sangat kuat untuk menjayakan watak Evelyn Salt dalam filem tersebut. Hasilnya, Jolie kelihatan lebih kurus daripada biasa sejak kebelakangan ini.

"Angie sangat memaksa dirinya untuk berdiet. Dia makan lima kali sehari, tapi tanpa susu atau gula," ujar salah seorang ahli keluarga Jolie menurut Showbiz Spy, Selasa.

Selain diet yang ketat, Jolie juga berlatih di gimnasium hampir setiap hari. Wanita itu dipercayai menyewa tiga jurulatih untuk membantunya.


PS: KL wear nak komen sket bout dis movie...rate yang KL wear leh bagi is 8/10 ...jalan cerita besh..ok la...orang cakap much better than The last Airbender...huhu and orang cakap The last AIrbender memang hampeh tahap gaban..erm cerita salt nie mengisah kan tentang seorang assasin Russia yang telah lama dudok di Amerika...yang telah di tugaskan untuk membunoh Presiden Russia nya sendiri..during majlis pengebumian Naib Presiden Amerika..huhu..namunn....namun apa??? u guys kene tgk la muvie nie...KL wear guarantee x nyesal :)


PASTIKAN YANG ORIGINAL YAK :D

sedikit trailer 4 u guys:



No comments:

Post a Comment

Powered By