Ingin sentiasa update dengan KL wear..just drop ur email here guys..thanks:

Delivered by FeedBurner

Monday, October 11, 2010

JB Rindu akan Ibunya


SEJAK bergelar penyanyi pada awal tahun 2009, penyanyi kegilaan gadis-gadis remaja, Justin Bieber teringin untuk berpatah kembali ke kehidupan lamanya.

Menurut Justin menerusi autobiografinya, First Step 2 Forever, dia ingin menjadi Justin yang dahulu di mana tiada siapa mengenalinya.

"Bila saya berada dikenali ramai, di mana saya tidak pernah menjangkakannya, saya terfikir, alangkah indahnya jika saya dapat berpatah balik dapat meluangkan masa bersama ibu saya, Pattie di Kanada.

"Tapi ketika saya susah dahulu, saya pernah mengimpikan untuk menjadi seperti hari ini," katanya.

Ibu dan bapa Justin, Jeremy telah pun berpisah sejak usianya setahun dan sejak itu, dia dijaga oleh ibunya yang sanggup bekerja membuat apa sahaja demi penyanyi berusia 16 tahun itu.

"Memang saya melalui kehidupan yang normal pada ketika itu di mana ibu saya akan bekerja apa sahaja untuk menyara makan minum kami.

"Walaupun kehidupan kami agak susah, kami sentiasa melalui suka duka bersama. Lain pula kini, saya kerap meninggalkannya kerana karier saya ini," tambah Justin.


P/s: name la artis kan dh tue sape suroh ko pilih karier nie..kalo ko ase kesian kat mak ko.bek ko jadi tukang masak ke..tukang sapu ke...mesti everyday ko luang kan mase dengan mak ko kan JB,tp susah la plak nanti tkut ble ko jadi tukang masak or tukan sapu.nanti ko mengimpi2 kan ntuk jadi artis..haiz...dah name artis ..artis la jugak kan..pape pun nasihat aku ntuk ko JB ko mintak la cuti MC ngan master Usher ko tue..xkan nak blek jumpe mak 2 3 hari pun xbley...taik idong msin tol la :D


http://www.youtube.com/watch?v=Ba-k7ogMu4k <--- link about sebenar JB sape xtaw g leh tgk lah yek :)

No comments:

Post a Comment

Powered By