Ingin sentiasa update dengan KL wear..just drop ur email here guys..thanks:

Delivered by FeedBurner

Monday, June 21, 2010

Tabiat Seks John Mayer Yang Pelik Tapi Normal :D


Tak habis-habis dengan pengakuan berani mati si John Mayer nie. Kalau dulu dia pernah membuat pengakuan secara terbuka mengenai hobinya iaitu menonton video lucah dan teruja melihat bentuk kemaluan lelaki, kali ini dia sekali lagi membuat pengakuan mengenai tabiat seksnya yang pelik iaitu menelefon teman wanitanya sambil melakukan masturbasi atau lebih dikenali sebagai “phone sex”.

“saya memang pernah melakukannnya dengan berbicara mengenai sesuatu yang panas dengan perempuan lalu bermasturbasi,” jelasnya seperti yang dipetik oleh Female First, edisi Jumaat (29/1/2010).

Menurutnya lagi perbuatan tersebut memberikannya satu kenikmatan yang berlainan dibanding dengan mengadakan hubungan seks dengan wanita dan mengakibatkannya ketagihan??. Malahan penyanyi kelahiran 16 Oktober 1977 yang popular dengan lagu ‘Your Body is Wonderland’ suatu ketika dulu ini juga mengaku gemar menghantar sms berbau lucah kepada teman-teman wanitanya.

“Saya rasa perbuatan menghantar sms lucah kepada teman wanita adalah perkara biasa. Lagipun they all still bachelor like me!”

What a shame Mayer! mungkin kat negara you perkara ini biasa jew. Tapi bagi MM you tak jauh beza dengan Tiger!! Budak-budak lelaki kat luar tue pulak jangan ngade-ngade nak tiru tebiat buruk artis kesayangan you all nie. Takde maknanya….

No comments:

Post a Comment

Powered By